Bedrijfs- en Personeelsfeest in Den Haag bij Bleyenberg

Evenementen in Den Haag bij Bleyenberg

Op zoek naar de perfecte locatie voor een bedrijfs- of personeelsfeest in Den Haag? Bij Bleyenberg ben je verzekerd van een unieke en onvergetelijke ervaring. Met diverse unieke af te huren ruimtes, de enige Rooftop in Den Haag Centrum, Karaoke Booths en een eigen restaurant zijn wij de ideale locatie voor al jouw evenementen. Of je nu een bedrijfsfeest, personeelsuitje of een ander speciaal evenement wilt organiseren, ons team staat klaar om met je mee te denken!

Een bedrijfs- of personeelsfeest tot 550 personen in Den Haag
Diverse ruimtes: van kleinere (vergader)ruimtes als break-out rooms tot de Martinus voor 175 personen
De enige én leukste Rooftopbar van Den Haag tot jouw beschikking
Karaoke rooms voor een unieke twist
Een perfect gelegen centrale ligging in Den Haag Centrum, vlakbij De Grote Markt
Cateringmogelijkheden voor elk onderdeel van het evenement, gewoon in-house. Van ontbijt tot walk-in dinners
Wij denken mee over het volledige programma voor je dag- of avond-event. Van originele activiteiten tot lunch/diner/borrel
Voorafgaand aan het personeels- of bedrijfsfeest eerst vergaderen? Dat is mogelijk

Een uniek personeelsfeest bij Bleyenberg

Bij Bleyenberg bieden we flexibiliteit en aanpasbaarheid in onze vergader- en feestzalen. Bovendien is ons eventteam enorm creatief! We helpen je dus graag met het samenstellen van een uniek bedrijfs- of personeelsfeest.

Of je nu een intiem bedrijfsfeest organiseert of een grootschalig personeelsuitje, onze ruimtes zijn ontworpen om aan verschillende groottes en opstellingen te voldoen. We kunnen de indeling en inrichting van de feestzaal aanpassen om de optimale ruimte en sfeer te creëren die je nodig hebt.

We bieden een breed scala aan aanvullende diensten en faciliteiten om je evenement verder te personaliseren. Van professionele geluids- en lichtsystemen tot audiovisuele apparatuur en decoratie-opties, we hebben de middelen om je evenement tot in de kleinste details aan te passen aan jouw visie.

De perfecte locatie voor… 

  • (Personeels)feesten
  • Kick-offs
  • Zomerborrel
  • Vergaderingen en kick-offs
  • Kerst- of eindejaarsborrel

Ook op het gebied van catering zijn we flexibel en kunnen we aan diverse culinaire wensen voldoen. Of je nu kiest voor een buffet, sit-down diner, walking dinner of specifieke dieetvereisten hebt, onze ervaren chef-koks bereiden heerlijke gerechten die passen bij jouw smaak en voorkeuren.

Zo kan jullie dag eruit zien…

  1. Strategische sessies in onze Meeting Rooms: Bespreek jullie toekomstplannen tijdens een sessie in een van onze sfeervolle meeting ruimtes. Bespreek, plan en visualiseer de weg vooruit in een omgeving die creativiteit en samenwerking stimuleert.
  2. Bites & Games bij Bar Bley: Na de vergadering is het tijd voor wat luchtig plezier bij Bar Bley. Geniet van heerlijke hapjes en leuke spelletjes – een geweldige manier om te bonden en te lachen met je collega’s. We kunnen zelfs een muziekbingo organiseren voor je team.
  3. Proosten met zonsondergang op de Rooftop: Proost op een adembenemende avond op ons zonnige dakterras. We kunnen er een groot feest van maken of gewoon een ontspannende borrel terwijl je geniet van het uitzicht.
  4. Karaoke: Eindig dag met een knal in onze karaokebar in de kelder. Het zorgt gegarandeerd voor hilarische herinneringen aan de avond!

 

 

1e Etage

De eerste etage van 320m2 omvat een ontvangstruimte en drie vergaderruimtes. De kleinste ruimte biedt plaats aan maximaal 10 gasten en de grootste ruimte biedt plaats aan maximaal 20 gasten. Alle vergaderruimtes zijn voorzien van daglicht, een pantry, projectiemogelijkheden, flip-overs en garderobes. Conference calls via Teams of Zoom zijn uiteraard mogelijk.

Boek hier jouw event!

2e Etage

Op de tweede verdieping bevindt zich een grote open ruimte met een vaste bar, geschikt voor gezelschappen tot 175 personen. Deze etage is ideaal voor conferenties, workshops, presentaties, borrels, feestavonden en private dining. Met een prachtig uitzicht op de Prinsegracht en de Grote Markt, en voorzien van een HD-beamer en garderobe, is dit een veelzijdige keuze.

Boek hier jouw event!

3e Etage

Onze Rooftop op de derde etage biedt een exclusieve evenementenlocatie voor maximaal 140 gasten. Ideaal voor besloten borrels, walking dinners of feestavonden. Het overdekte en verwarmde terras maakt deze ruimte ook in de winter perfect voor evenementen zoals personeelsfeesten.

Boek hier jouw event!

Bleyenberg

jouw unieke vergaderlocatie in Den Haag Centrum

Voor een vergaderlocatie in Den Haag Centrum die comfort, creativiteit en hospitality combineert, kies je voor het huren van een vergaderruimte bij Bleyenberg. Ons evenementen team staat klaar om je te helpen. Boek nu en ervaar de perfecte vergaderlocatie in het hart van Den Haag.

Boek hier jouw event!